Imi place campania Mastercard “Priceless”. Cred ca e una dintre campaniile care pot face o istorie lunga, ideea din spatele “priceless” lasand loc pentru multe abordari creative.
Dar lasa loc si de multe pericole atunci cand agentia o trateaza facil.
In aeroportul Charles de Gaulle din Paris exista o reclama din campania “Priceless” postata pe un panou, in vecinatatea bandei rulante pentru bagaje, cu tagline-ul “Getting lost in Paris. Priceless”.
Nu sunt un mare fan al Parisului, asa ca acest tagline nu m-a “afectat” prea tare. Ce m-a afectat insa foarte tare a fost ca unul dintre bagajele mele (cel cu hainele mele) nu a aparut pe acea banda rulanta. Dupa ce a plecat toata lumea am stat vreo jumatate de ora langa banda privind in gol spre panou, sperand ca totusi bagajul meu o sa apara.
Nu a aparut. La Paris erau 18 grade si ploua. De fapt, a plouat cat am stat acolo. Iar eu veneam de la Havana, unde erau peste 30 de grade.
Am fost nevoit atunci sa inaugurez o noua geanta si un nou set de haine (de toamna), apeland la cardul meu de nepretuit in asemenea situatii. Visa.
esti un norocos
Aceasta patesti daka zbori cu “Air Chanse”…pardon “Air France”:) Deja e regula ca AF sa piarda bagaje,sa supraaglomereze zborurile, sa pierzi conexiuni din cauza lor etc.Asa ca daka zbori cu Air Chanse,ai sansa sa ajungi sau…