Zoso a vorbit despre A-List Bloggers, iar eu despre branduri in blogosfera. Si lumea a cam strambat din nas.
Astazi blogul revistei Business2.0 vorbeste despre MSB (mainstream bloggers), acea specie de bloggeri care au devenit business-uri media in sine dupa ce au reusit sa atraga milioane de cititori, mai influente decat multe publicatii. Cititi aici post-ul despre MSB si aici un articol din aceeasi revista despre bloggerii care fac bani.
Nu stiu cati bani face Zoso din reclamele pe blogul sau (chiar cat scoti anul asta?), insa Michael Arrington (TechCrunch) scoate cam 60.000$ pe luna, iar echipa Boing Boing – 1 milion$/ an.
Credeti ca vom avea si noi pe plan local MSB care sa concureze cu succes cu MSM (mainstream media)?
Eu cred ca vom avea! Pentru ca am pornit mai tarziu, cum facem noi romanii mereu, dar vom ajunge si noi acolo. Altfel nu se poate!
Cred ca vom avea si in Romania.Stie cineva in ce stadiu este blogging-ul in Polonia sau intr-o alta tara din estul Europei?
adressa stie cat castig pe luna din reclame.plus ca ma platesc unii sa scriu de ei.4-5000euro pe luna