Pornesc acest post ca un feedback pentru un post al lui Zoso (Are legatura si cu un post al meu recent)… Si daca stau bine sa ma gandesc, are legatura cu multe bloguri aparute in acest an sau teorii imprastiate pe Internet in ultimele doua luni. De fapt, lansez o intrebare (cateva intrebari):
Cand stii ca esti o “autoritate” in domeniul tau? (in particular pe Internet) Ce sau cine iti atesta autoritatea pe Internet?
###
AUTORITÁTE s. …. 7. v. calitate. 8. ascendent, consideraţie, influenţă, înrâurire, prestigiu, reputaţie, respect, stimă, trecere, vază, (înv.) înrâurită, (fig.) credit. (Se bucură de o mare ~.) 9. v. somitate.
AUTORITATE ~ăţi f. 1) Persoană care se impune prin prestigiu, prin cunoştinţele sale. O mare ~ în chimie.
Sursa: DexOnline
defineste autoritate.
Esti “autoritate” cand tu si altii te definesc ca o autoritate. Ai o inlufluenta asupra unui grup prin felul si valorile tale.Interesant este ca “Autoritate” sau “Avtoritet”(in rusa)sunt numiti si capii/liderii gruparilor mafiote rusesti.
1. Trafic (returning visits) 2. nr de trackbacks spre articole 3. nr de citari Si poate ca tinzi sa crezi ca daca citatele au un context negativ ele nu pot exprima stima sau respectul dar simplul fapt ca un articol sau ceva din el este luat ca etalon arata ca ai o reputatie si o influenta. Si poate ca mai sunt si alte chestii nu foarte masurabile, cum ar fi aprecierile primite, comentariile pertinente… hmmm…Good question…
aici nu vorbeam despre bloggeri. vorbim despre Internet in general.
ca si in celelalte media…publicul (aici e mult de discutat, mult).
Angajezi o firma de research si iti masoara ce atribute vrei tu… 😛
Chiar e inportant sa-mi ateste cineva autoritatea pe net?http://zerobarat.lx.ro/index.php/diverse/no-1-pe-net/
Ar trebui de acum inainte fie sa dezvolt cu super-amanunte, fie sa ma gandesc de doua ori inainte sa scriu/ sa intreb… Mi s-a intamplatsi la intrebarea legata de branduri in blogosfera sa primesc reactii pe care nu le vizam… In fine…In intrebarea mea e vorba de profesionistii Internetului (publisheri, webdeveloperi, brokeri, analisti) si nu de noi ca indivizi unici si irepetabili! Cum spuneam mai sus, nu e vorba nici despre bloggeri.
cristi,chiar nu cred ca e nevoie sa ai retineri in a scrie ceva, reactii pe care nu le astepti o sa tot ai cat e deschis la comentarii (eu nu cred ca e un lucru rau).eu ar trebui sa ma gandesc de mai multe ori pana scriu si sa recitesc macar odata pana public (mai sus vad inportant) :))
zero, noi sa fim sanatosi!