Mai multe blog-uri au scris in seara asta despre plecarea lui Orlando de la netBridge. Orlando chiar a tinut sa isi anunte plecarea pe blogul sau. Iar comentariile (reactiile) nu au intarziat sa apara.
Cred ca Orlando se simte mai bine (nu doar usurat de o povara) acum dupa ce a citit valul de reactii starnit dupa anuntul sau oficial. Intr-un business (online marketing) care creste ca Fat-Frumos si odata cu el si competitia, e important sa stii ca ai multi prieteni/ sustinatori/ admiratori.
In cazul lui Orlando, prietenii/ sustinatorii/ admiratorii i-au ridicat o statuie binemeritata. Insa multi gresesc cand spun ca netBridge va pierde pozitia de lider sau chiar teren in fata competitiei.
Sunt multe argumente in favoarea spuselor mele care tin de structura business-ului in sine, de ideea de business matur in general, de perceptia pe care o au clientii fata de relatiile de business (ce conteaza pentru ei in cele din urma) si nu in ultimul rand de pozitia privilegiata pe care o are netBridge pe piata (ce competitor ar putea detrona netBridge?).
Desi ne-ar placea sa vedem asta uneori, nu se intampla niciodata sa moara o companie dupa plecarea unui om. S-a vazut cel mai bine dupa transferul in masa de la ProSport la GSP. Ce se poate insa intampla esta ca omul (Orlando) sa se alature unei noi echipe, cu ambitii mari, si sa castige teren (si poate la un moment dat sa detroneze liderul). Insa, cred ca pentru Orlando cel mai bine ar fi acum sa caute un drum pe cont propriu si nu un loc unde sa isi bage cartea de munca din nou.