Acest blog a inceput sa primeasca tot mai multe vizite probabil numai dupa ce Radu a scris cateva randuri despre el in blog-ul sau. Astazi, cineva posta un comentariu de genul “viziteaza si site-ul meu”. Acum o saptamana cineva imi oferea aceeasi invitatie… Asa am inceput sa caut un raspuns la intrebarea “Cum imi promovez blog-ul?”.
Din proprie experienta, recomandarea sau referral-ul e o prima solutie. Inserarea adresei site-ului in orice comunicare (mail, post, carti de vizita…) ar fi alta. Ce ar mai fi?
Buna,Intr-adevar caile de promovare online, care cer o atentie continua, sunt caramizi ce se cladesc incet-incet – multe le-am comentat si eu – este bine sa fie insotite de promovarea clasica.As remarca faptul ca in ultimele luni, blogurile de business aparute au fost promovate prin insusi numele autorului lor – deci un blog este remarcat repede daca persoana care il scrie are deja o notorietate.CarmenO mica observatie: la scrierea notelor, la tagul a pentru linkuri, sa apara si http://, altfel adresele apar concatenate la cea a acestui blog.
Mersi pentru referinte… Radu imi spunea astazi ca lumea vine pe blog-ul meu “ca e despre advertising”… Imi dau insa seama ca am scris foarte putine despre advertising si mai multe despre Interenet sau chestiuni personale… Probabil vin unii pentru ca nu au prea multe destinatii… In fine…Interesanta observatia cu blog-urile de business. Asa mi-am dat seama ca nu sunt inca un nume :o)… blog-ul meu a fost inscris – cred – la categoria ‘personale’…
Cristian,Am scris despre blogurile business, tocmai pentru ca ma gandeam ca blogul MANAFU* apare in aceeasi categorie; vad acum ca il incadrasem la bloguri jurnalism, pentru care remarca de mai sus este valabila. Te rog sa-mi spui daca o alta categorie este mai potrivita.Carmen
Salut,Sunt Andrei Sava.Cel cu viziteaza-mi blogul.http://andreisava.lx.ro/ :)Am in jur de 100 de vizitatori pe zi. 🙂 Hmm well o alta solutie de promvoare ar fi inscrierea in motoare de cautare, in directoare, parteneriate si linkuri cu alte bloguri, publicarea feed-ului pe alte pagini. Mass Mess pe Yahoo 🙂
Si o alta ar fi o retea de bloguri care se promoveaza reciproc. Vezi si ideea lui Radu – Gnomedia
Carmen,E OK asa cum e acum.
Salut. Am incercat sa-ti las un comentariu la postul cu lectura de w/e; nu mere 🙁 Despre promovare si nu numai, poti citi endlessly la performancing. Nu e totul kosher, dar e un f bun loc de pornire. Altfel, poti invata empiric sau studiind succesul unora ca boing boing. Oricum, in the end, ca la orice alt produs, continutul face diferenta.
Eu am gasit o alta modalitate: yahoogroups. E simplu si la indemana oricui. Mai ales daca esti pe un grup cu peste 1000 de membri … e clar ca o buna parte din ei vor veni pe blogul tau daca trimti un mail scris bine. Daca vor mai reveni … asta tine de continutul blogului.