Cele mai multe campanii pe bloguri urmează drumul conversațiilor sponsorizate (advertoriale). De cele mai multe ori, posturile plătite au ca scop doar transmiterea unui anunț din partea brand-ului. Motivul? De cele mai multe ori, campaniile pe bloguri sunt lăsate pe ultima sută de metri și au rol secundar în marea campanie.
Sunt însă brand-uri care iau în considerare implicarea bloggerilor încă de la primul plan. Acestea au un timp mai mare de implementare, iar blogurile pot juca un rol mai mare decât cel de simple platforme pentru texte sponsorizate.
Am ales mai jos 10 campanii sau activări care s-au bucurat anul trecut de o pregătire minuțioasă.
City Insiders (Heineken)
O campanie în care bloggerii au fost invitați să descopere locuri mai puțin știute din orașul lor.
Despre campanie
Nivea Men Creme (Nivea)
O campanie de teasing cu un cadou supriză și aparent indestructibil pentru bloggeri
Despre campanie
Sari la poză (Vodafone & Samsung)
O campanie în care 6 bloggeri au demonstrat performanțele foto ale Samsung Galaxy S6.
Despre campanie
Acceptă Provocarea (Pepsi)
O campanie susținută de implicarea bloggerilor care au acceptat o serie de provocări.
Despre campanie
Samsung Galaxy S6 Energy Hunt (Samsung)
O campanie gen treasure hunt cu 10 bloggerițe de lifestyle.
Despre campanie
Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă (Vegeta)
O campanie ce țintea studenții a început cu un teasing pe un blog.
Despre campanie
Runaway John (Ionut Tecuceanu)
O campanie de crowdfunding promovată prin intermediul blogurilor.
Despre campanie
Blogger Campaigns (Bitdefender)
O campanie prin care bloggerii puteau obține resurse și beneficii de la brand.
Despre campanie
La Fereastra Mea (Veka)
O campanie ce a încurajat bloggerii să participe la o competiție foto.
Despre campanie
Grand Big Mac (McDonald’s)
O campanie de teasing pentru un nou sandviș a venit cu un voucher uriaș.
Despre campanie
Sursa foto: Cristi Șerb
[…] campanii mai deosebite pe bloguri din […]