MANAFU*

Abonamente Evensys

Noi companii in social media: Raiffeisen Broker de Asigurare-Reasigurare

social media companii

Am împlinit, anul acesta, 6 ani de la primul meu training despre blogging deschis companiilor de la noi. De fapt, sunt 6 ani şi jumătate, în prezent. De atunci, interesul meu s-a extins peste tot ce înseamnă social media şi am avut ocazia să lucrez cu multe companii, abordând atât oportunităţi, cât şi provocări. Cred că la un moment dat pot spune că am fost martorul apariţiei şi mai apoi al dezvoltării social media în mediul de business.

Astăzi, lucrurile avansează pe două planuri. Pe de o parte, avem companiile cu vechime, cu know-how şi prezenţă puternică. Pe de altă parte, noi organizaţii fac periodic primii paşi pe acest teritoriu digital. Pentru cei din urmă, lansez astăzi o rubrica specială pe blog. E cel puţin un gest de încurajare din partea mea.

Raiffeisen Broker de Asigurare-Reasigurare intră în social media

Un studiu de caz interesant mi se pare Raiffeisen Broker de Asigurare-Reasigurare. Compania a început comunicarea digitală cu o platformă de vânzări de poliţe RCA online, pe site, şi apoi cu un cont pe YouTube, cu apariţiile pe The Money Channel.

Zilele trecute însă a anunţat lansarea canalelor oficiale pe Facebook, Twitter şi Google Plus. Un pas îndrăzneţ, care presupune multe resurse. Însă dincolo de acestea, ca la orice nouă prezenţă în social media, apare întrebarea: Cu ce se va diferenţia şi mai ales ce voce va avea în online?

Strategia de comunicare a companiei este axată pe educarea clienţilor în domeniul asigurărilor, urmând a fi declinată şi pe noile canale, spune reprezentanţii ei. O poziţionare sănătoasă, aş zice, şi binevenită pentru un jucator din domeniul financiar.
Asigurarile nu reprezinta un domeniu foarte ofertant in comunicare. Cu toate acestea, jucatorii deschisi la minte au reusit de ani buni sa integreze noile canale de comunicare (cele online) in planurile lor de marketing. Provocarea e cu atat mai mare cu cat fiecare companie din domeniu trebuie sa isi gaseasca vocea, pozitionarea.

Sursa foto: © Pressureua | Dreamstime.com

1 comentariu

  1. […] companii in social media: Raiffeisen Broker de Asigurare-Reasigurare via Cristian […]

Comentează