Tocmai am aflat ca Facebook a hotarat sa faca Like-ul mai puternic prin anuntarea pe Wall a materialelor apreciate, “aptitudine” pe care o stim de la functia Share. A incercat cineva deja? O sa testez dupa publicarea acestui post. In mod normal Like-urile erau subtil mentionate la Recent Activity. Acum vor beneficia de un post cu titlu, un mic text si, dupa caz, o poza. Credeti ca pe viitor vom primi mai putine Like-uri? (via)
da, am observat de zilele trecute cand am constatat ca nu mai exista butonul de share in contul de developer si ma intrebam unde a disparut
Foarte misto. Oricum deja pluginul FB-like facea cam aceeasi chestie, deci iti scuteste niste timp.
Dap, se pare ca atunci cand dai like….e share:)
Nu ştiam de ce acum îmi apar pe Wall articolele de pe bloguri la care am dat “Like”
E mai logic așa.
Excelentă mişcarea Facebook. Butonul de like a devenit, fără doar şi poate, cea mai importantă unealtă de promovare în reţelele sociale
Chiar ma pregateam sa scriu si eu despre turnura like-ului. E clar un avantaj imens pentru companii si paginile lor de facebook cat si pentru orice website legat de FB.
Daca pana acum dadeam ‘Like’ la aproape orice, acum chiar va conta la CE dam like. Poate reusim in asa fel sa si cuantificam putin like-urile, care pana acum erau greu de luat in seama, si sa le transformam intr-o reala unealta de brand awareness-ul.
am incercat, da chiar are functie de share, mi se pare un lucru util
Adica imi va aparea frumos pe wall fiecare poza la care dau like?
DA
imi place noua functie, mi se pare mult mai eficienta.
Da, sigur, sa vezi acum batai de cap cu poza pe care o s-o ia likeul :)) ca la share iti puteai alege…acum ii acu` :))
mai bine adaugau dislike
Clar o sa iasa Soarele si or sa dispara “ciupercile” care dadeau like-uri cu speranta de a strange vizualizari si eventual noi “prieteni”
[…] Să mă întorc la acest Like. Un buton ce era cuvântul emoţiei. Butonul emoţiei a schimbat detrona emoticonul. Nu mai e nici un smile şi nici un zâmbărici, acum avem Like. La început erau bine limitate. Pe facebook Like era doar despre emoţie şi Sharing era vorba de emoţie. Acuma lucrurile s-au schimbat, Like-ul a devenit mai puternic, Facebook a hotarat sa faca Like-ul mai puternic prin anuntarea pe Wall a materialelor apreciate, “aptitudine” pe care o stim de la functia Share.(via Manafu). […]